Külastades ja kasutades piletite e-poodi www.ticketshop.lv (ka www.ticketshop.ee, www.ticketshop.lt, www.ticketshop.store, edaspidi e-pood) ning sooritades e-poes oste, nõustuvad selle kasutajad ja kohustuvad järgima allpool toodud e-poe kasutustingimusi.
E-poodi haldab SIA First Row Technology (edaspidi TICKETSHOP), juriidiline aadress: Rūpniecības street 21, Riga, LV-1045, e-post: [email protected].
1.1. TICKETSHOP ei ole ürituse korraldaja.
1.2. TICKETSHOP müüb ürituste pileteid korraldajate nimel vastavalt korraldajate kehtestatud tingimustele ning tal ei ole õigust määrata ega muuta piletite hindu ega nende müügi- ja lunastustingimusi (sh ürituse toimumiskohta ja -aega, istekohtade arvu, võimalikke soodustusi ja muid parameetreid).
1.3. Kõik piletitega seotud õigused ja kohustused võtab üle ja määrab kõnealuse ürituse korraldaja ning TICKETSHOP ei vastuta nende õiguste ja kohustuste sisu, muutmise või täitmise eest.
1.4. Ürituse korraldaja nimi ja kontaktandmed on e-poes konkreetse ürituse lehel ja trükitud kõikidele konkreetse ürituse piletitele.
1.5. TICKETSHOP ei ole ürituse korraldaja ega mõne muu isiku esindaja, kes vastutab ürituse korraldamise ja läbiviimise, selle sisu ja kvaliteedi, teabe või reklaami eest.
1.6. TICKETSHOP ei hüvita kaotatud, hävinud või kahjustatud piletite väärtust ega anna selliste piletite asemel muid pileteid.
2.1. Ühele ja samale üritusele võib olla samal ajal saadaval erineva hinnaga pileteid.
2.2. Vastavalt ürituse korraldaja hinnapoliitikale võib olla piletite eripakkumisi või erihindu, mille tingimused ja tingimused on iga ürituse kirjelduses eraldi välja toodud.
2.3. E-piletite müügi võib lõpetada enne ürituse algusaega, kui ürituse korraldaja nii otsustab.
2.4. Piletite ostmine e-poes on tasuline teenus ja teenuse tasu lisatakse ostu kogusummale. Teenustasu näidatakse kogumaksumuse arvestuses eraldi punktina.
2.5. Teatud toimumiskohtades võidakse iga pileti eest nõuda täiendavat toimumiskoha tasu, mille kogub TICKETSHOP.
2.6. Piletite hinnad ja e-poes saadaval olevate piletite arv (üldiselt ürituse kohta ja vastava hinna eest) võivad muutuda, kuni klient on lisanud piletid oma ostukorvi.
2.7. E-poes valitud piletite eest tasumiseks antakse pärast nende ostukorvi panemist 15 minutit, mille jooksul klient peab piletite eest tasuma Swedbanki internetipanga või maksekaardiga (VISA, Mastercard).
2.8. Kui klient ei ole 15 minuti jooksul makset sooritanud, ei ole tehing toimunud. Piletid vabastatakse vabamüügiks ja klient peab pileti ostuprotsessi uuesti läbi viima. Sellisel juhul ei vastuta TICKETSHOP, kui klient ei osta varem valitud pileteid uuesti (kui need on juba ostetud või kui kõik ürituse piletid on ostetud).
2.9. Piletite broneerimine hilisemaks maksmiseks ei ole e-poes võimalik, valitud piletite eest tuleb tasuda kohe.
2.10. TICKETSHOP jätab endale õiguse tühistada iga ostu, kui tekib kahtlus, et tegemist on võimaliku pettusega.
2.11. Teise isiku internetipanga, maksekaardi ja/või maksekaardi andmete omavoliline kasutamine, sealhulgas kaupade ja teenuste ostmine, on ebaseaduslik. Sellises kuritegelikus tehingus süüdi olevat isikut võib vastutusele võtta vastavalt Läti Vabariigi kriminaalseadusele.
3.1. Pärast makse sooritamist, kaupmehe e-poodi tagasi pöördudes on võimalik e-pilet (.pdf ja .pkpass formaadis) salvestada oma seadmesse või välja printida. Mõlemas formaadis pilet saadetakse automaatselt ka kliendi e-posti aadressile, mille klient on esitanud pileti ostmise käigus. Samuti saate pileti leida oma kasutajakontost e-poes, jaotises „Minu ostud“, ja printida/säilitada selle.
3.2. TICKETSHOP ei vastuta vigade eest piletite väljastamisel, kui need tulenevad kliendi poolt esitatud ebatäpsetest andmetest.
3.3. Juhul kui klient ei ole ostetud pileteid oma e-postiga kätte saanud, peab klient võtma ühendust TICKETSHOPiga e-posti aadressil [email protected].
4.1. Üks klient võib osta korraga mitte rohkem kui 8 piletit ühe ürituse kohta. Korraldajal ja TICKETSHOPil on õigus kehtestada muid piiranguid konkreetse ürituse piletite kogusele.
4.2. TICKETSHOP ei kontrolli kasutaja isikut, välja arvatud kasutajanimi ja parool. Iga e-poe kasutaja andmed on kaitstud ja ei ole avalikult kättesaadavad. Ostu sooritamiseks ei ole vajalik registreerimine.
4.3. TICKETSHOP ega ürituse korraldaja ei kontrolli pileti ostja või omaniku isikut ega vastuta ebaõigete andmete või muude isikuandmete kasutamisest tulenevate kahjude eest.
4.4. TICKETSHOP ei kontrolli, kas konkreetsel kasutajal on vastavalt ürituse korraldaja eeskirjadele õigus osta sooduspileteid (näiteks „Student Discount“). Sooduspileti ostmine ei garanteeri pääsemist üritusele. Sellisel juhul kontrollitakse üritusele sisenemise õigust kohapeal.
4.5. E-poe kasutustingimuste rikkumine annab TICKETSHOPile õiguse blokeerida kasutaja juurdepääs e-poele ja/või tühistada kasutaja ostetud piletid.
4.6. E-pood võib sisaldada linke Internetis olevale teabele. Kuna TICKETSHOP ei saa kontrollida neid veebisaite ja seal sisalduvat teavet, ei võta TICKETSHOP vastutust nende veebisaitide teabe tõepärasuse või täpsuse eest.
5.1. E-poe kasutaja kohustub mitte häirima e-poe toimimist ja mitte sekkuma selle tehnilistesse lahendustesse.
5.2. Igasugune e-poe ja selle sisu jälgimine, kopeerimine, reprodutseerimine, kasutamine ja avaldamine mis tahes eesmärgil on keelatud.
5.3. Keelatud on igasugune tegevus, mis põhjustab e-poest või piletite broneerimissüsteemist põhjendamatult suure hulga teabe alla/allaadimist.
5.4. Piletite ostmisel veendub klient, et ta on piletid pärast maksmist ka tegelikult e-posti teel või allalaaditavate failide kujul kätte saanud. Vastasel juhul teavitab ta sellest viivitamatult TICKETSHOPi e-posti aadressil [email protected].
5.5. E-poe kasutaja nõustub:
• et ta on vähemalt 18-aastane (7-18-aastased piiratud vastutusega isikud vajavad täiskasvanu kinnitust, et neil on õigus e-poodi kasutada);
• järgib kõiki e-poe kasutustingimusi;
• võtab täieliku vastutuse oma kasutajanime ja parooliga tehtud toimingute eest;
• mitte kasutada piletite eest tasumiseks kolmanda isiku maksekaarti või pangapoolseid juurdepääsuandmeid ilma nõusolekuta;
• järgima iga pileti ja ürituse kirjelduses ja/või muudes e-poe keskkonnas olevates eriteadetes loetletud piletikasutusreegleid.
6.1. 14.06.2016. Kabineti määruse nr 255 „Kauglepingutest“ punktis 22.12. on sätestatud: „(Tarbija ei saa kasutada taganemisõigust, kui) leping on sõlmitud majutusteenuse (v.a majutuse üürilepingud), kaubaveo, sõidukite rentimise, toitlustamise või meelelahutusürituste kohta, kui teenuseosutaja kohustub osutama teenust konkreetsel päeval või kindlaksmääratud ajavahemikul“, seega ei lunastata kasutaja poolt ostetud pileteid soovi korral tagasi, kui korraldaja ei ole teatanud teisiti.
6.2. Juhul kui üritus tühistatakse, viiakse üle või muudetakse toimumiskohta (rohkem kui linnapiirides), vastutab piletite lunastamise eest ürituse korraldaja. TICKETSHOP kohustub korraldaja nimel tagama piletite lunastamise protsessi. COVID-19 pandeemia ajal vt punkt nr 8.
6.3. Pileti lunastamise korral tagastatakse kliendile ainult pileti nimiväärtus ja ürituse toimumiskoha tasu (kui see oli ostu ajal kohaldatav), kasutades sama makseviisi, mida kasutati pileti ostmisel.
6.4. TICKETSHOP ei vastuta tühistatud ürituste, nende korraldamise ja reklaami või üritusega seotud teabe eest, samuti ei vastuta ürituse tühistamisest/ülekandmisest tulenevate kahjude või hüvitiste eest.
7.1. Kõik kaebused ürituse sisu, kvaliteedi ja reklaami kohta tuleb esitada ürituse korraldajale.
7.2. E-poes ostude tegemisel tekkida võivad lahkarvamused lahendatakse vastavalt Läti Vabariigi õigusaktidele.
7.3. TICKETSHOP jätab endale õiguse neid kasutustingimusi igal ajal ilma ette teatamata muuta. Juhul kui tõlked teistesse keeltesse erinevad sisuliselt, on ülimuslik tingimuste läti keelne versioon.
7.4. Käesolevad tingimused on kättesaadavad TICKETSHOPi e-poes, esilehel, jaotises „Teave“.