Korduma kippuvad küsimused (ККК)

Kuidas ma saan registreeruda ticketshop.ee kasutajaks?

Iga ticketshop.ee lehekülje paremas ülanurgas on link „Registreerimine“. Link avab registreerimisvormi, kuhu tuleb sisestada tõesed andmed, mis on vajalikud e-pileti saamiseks. Pärast vormi täitmist järgige juhiseid, et registreerimine lõpule viia.

Miks pean ma registreerimisel ja pileti ostmisel esitama need konkreetsed andmed?

Ostetud e-piletid saadetakse kliendi määratud e-posti aadressile. Ees- ja perekonnanimi on vajalikud selleks, et piletikontroll saaks pileti kasutajat kohapeal tuvastada. Telefoninumbri märkimine ei ole kohustuslik, kuid see aitab meil siiski lahendada keerulisi olukordi, kui neid peaks tekkima.

Ma ei saa just loodud kasutajanimega end ilmselt ticketshop.ee süsteemi autoriseerida. Miks?

Võimalik, et te ei ole äsja loodud kasutajakontot kinnitanud. Pärast registreerimisvormi täitmist saadetakse teie antud e-posti aadressile konto aktiveerimise link. Palun avage link, et registreerimine lõplikult lõpule viia.

Olen kustutanud ticketshop.ee konto aktiveerimise linki sisaldava e-kirja. Mida peaksin tegema?

Avage autoriseerimisvorm (sisselogimise vorm) ja sisestage registreerimise käigus määratud e-posti aadress ja parool. Saate uue e-kirja konto aktiveerimise lingiga.

Olen unustanud oma salasõna. Mida peaksin tegema?

Avage autoriseerimisvorm (sisselogimine) ja klõpsake lingil „Unustatud parool“.Märkige oma e-posti aadress ja saate juhised, kuidas taastada oma ticketshop.ee parool.

Püüan registreeruda välise ressursi (Facebook, Google, Apple) kaudu, kuid see ei tundu toimivat. Miks?

Võimalik, et e-posti aadress, millega olete end mõnes suhtlusvõrgustikus registreerinud, on juba ticketshop.ee süsteemis.Sellisel juhul saate:

  • Määrake teine e-posti aadress, kuhu saate ostetud e-piletid ja muu ticketshop.ee info.
  • Kasutada juba registreeritud e-posti aadressiga kasutajakontot.

Istekohtade valiku lehel on kõik istekohtade plaanis olevad kohad mustaks värvitud ja ühtegi neist ei ole võimalik ostukorvi üle kanda. Miks?

Kõik istekohtade plaanis olevad istekohad, mis on musta värvi, ei ole ostmiseks saadaval. Kui kõik istekohtade plaanis olevad istekohad on mustad, tähendab see, et üritus on välja müüdud.

Krediitkaardiga maksmise ajal sain sõnumi, et sisestada CVC2-kood. Mis see on?

CVC2-kood sisaldab 3 numbrit ja selle leiate kaardi tagaküljelt allkirja realt.

Mul on Swedbanki maksekaart. Millise makseviisi peaksin valima - krediitkaardi või Swedbanki?

Sellisel juhul võite valida ükskõik millise makseviisi. See vastus kehtib ka siis, kui teil on SEB või Citadele pangakaart.

Kas on võimalik maksta pangaülekandega?

Ei, pangaülekandega ei ole võimalik maksta.

Kas on võimalik osta pileteid ettevõttele?

Jah, see on võimalik. Tehke makse nagu tavaliselt, kasutades ettevõtte krediitkaarti või internetipanka.Kui soovite saada arve, kus on ettevõtte andmed, võtke pärast ostu sooritamist ühendust ticketshop.ee administratsiooniga.

Olen kustutanud e-kirja, mis sisaldas ostetud pileteid.Ma ei ole pileteid pärast ostu sooritamist arvutisse salvestanud ega välja printinud. Mida ma peaksin tegema?

Kõik teie ostud on kättesaadavad jaotises Minu konto > Minu ostud. Süsteemi sellele osale juurdepääsuks peate end autoriseerima.

Kas pileteid on võimalik muuta/tagastada?

Piletite muutmine/tagastamine on võimalik ainult juhul, kui ürituse kuupäev/kellaaeg/koht muutub või kui üritus jääb ära.Sellisel juhul tagastatakse ainult pileti nimiväärtus.

Kas üritusele võib minna ka teine isik, kui piletil on ostja ees- ja perekonnanimi?

Jah, piletid võib soovi korral anda teisele isikule.

Kas piletid peaksid olema trükitud mustvalgelt või värviliselt?

Väljatrüki värv ei ole oluline, kui pilet on täielikult trükitud ja selle tekstid ning vöötkood on selgelt nähtavad.

Kuidas saan kontrollida pileti ehtsust, kui see on ostetud piletimüüjatelt?

Pileti ehtsust saab ticketshop.ee garanteerida ainult siis, kui see on ostetud ticketshop.ee internetipoest. Juhul, kui pilet on ostetud edasimüüjatelt, võtab ostja täieliku vastutuse. On suur tõenäosus, et sedasorti piletid on võltsitud või juba kasutatud ning valitud üritusele ei ole võimalik siseneda.