Iga ticketshop.ee lehekülje paremas ülanurgas on link „Registreerimine“. Link avab registreerimisvormi, kuhu tuleb sisestada tõesed andmed, mis on vajalikud e-pileti saamiseks. Pärast vormi täitmist järgige juhiseid, et registreerimine lõpule viia.
Ostetud e-piletid saadetakse kliendi määratud e-posti aadressile. Ees- ja perekonnanimi on vajalikud selleks, et piletikontroll saaks pileti kasutajat kohapeal tuvastada. Telefoninumbri märkimine ei ole kohustuslik, kuid see aitab meil siiski lahendada keerulisi olukordi, kui neid peaks tekkima.
Võimalik, et te ei ole äsja loodud kasutajakontot kinnitanud. Pärast registreerimisvormi täitmist saadetakse teie antud e-posti aadressile konto aktiveerimise link. Palun avage link, et registreerimine lõplikult lõpule viia.
Avage autoriseerimisvorm (sisselogimise vorm) ja sisestage registreerimise käigus määratud e-posti aadress ja parool. Saate uue e-kirja konto aktiveerimise lingiga.
Avage autoriseerimisvorm (sisselogimine) ja klõpsake lingil „Unustatud parool“.Märkige oma e-posti aadress ja saate juhised, kuidas taastada oma ticketshop.ee parool.
Võimalik, et e-posti aadress, millega olete end mõnes suhtlusvõrgustikus registreerinud, on juba ticketshop.ee süsteemis.Sellisel juhul saate:
Kõik istekohtade plaanis olevad istekohad, mis on musta värvi, ei ole ostmiseks saadaval. Kui kõik istekohtade plaanis olevad istekohad on mustad, tähendab see, et üritus on välja müüdud.
CVC2-kood sisaldab 3 numbrit ja selle leiate kaardi tagaküljelt allkirja realt.
Sellisel juhul võite valida ükskõik millise makseviisi. See vastus kehtib ka siis, kui teil on SEB või Citadele pangakaart.
Ei, pangaülekandega ei ole võimalik maksta.
Jah, see on võimalik. Tehke makse nagu tavaliselt, kasutades ettevõtte krediitkaarti või internetipanka.Kui soovite saada arve, kus on ettevõtte andmed, võtke pärast ostu sooritamist ühendust ticketshop.ee administratsiooniga.
Kõik teie ostud on kättesaadavad jaotises Minu konto > Minu ostud. Süsteemi sellele osale juurdepääsuks peate end autoriseerima.
Piletite muutmine/tagastamine on võimalik ainult juhul, kui ürituse kuupäev/kellaaeg/koht muutub või kui üritus jääb ära.Sellisel juhul tagastatakse ainult pileti nimiväärtus.
Jah, piletid võib soovi korral anda teisele isikule.
Väljatrüki värv ei ole oluline, kui pilet on täielikult trükitud ja selle tekstid ning vöötkood on selgelt nähtavad.
Pileti ehtsust saab ticketshop.ee garanteerida ainult siis, kui see on ostetud ticketshop.ee internetipoest. Juhul, kui pilet on ostetud edasimüüjatelt, võtab ostja täieliku vastutuse. On suur tõenäosus, et sedasorti piletid on võltsitud või juba kasutatud ning valitud üritusele ei ole võimalik siseneda.